Thursday, May 19, 2011

Makan..makan & makan LAgi~~

Kali ni nak cite pasal makan pulak
nak cite pasal makan...memang betullah
orang kate aku ni banyak makan
tapikan...x pernah habis..(bukan ke membazir namenye...)
huhuhu..*mira buang tabiat tu ok...*
dan tiba2..jeng..jeng..jeng...
ha! suspen x??lalalla
xla suspen mane pon..ader la CONSULTANT yang
sangat baik hati nak belanja kami satu opis ni makan..hahaha
orang kalo nak belanja jangan tolak...
cakap jer..YES SIR!!! no problem..saya NAK IKUT!!!..
x malukan..alah nak malu2 pon wat ape...
wat korunk lapar..& teringat2 jer nanti..hihihi..
so..saya dengan berbesar hati nye pergila ke
Coffee HOuse Equotarial Bangi..
Selamat Datang CIk..Cheewah..as usual la kan Waiter kat citu 
mengalu-alukan kedatangan kami....
macam orang batak ckit!!..WAH!!!!banyaknye makanan...
(memangla banyak dh mkn Buffet..apada..)
ha makan punye makan sampai x hbs lagi...
(Ya Allah banyak nye dosa membazir harini)..
mcm mana ni...???tu la korang..bukan nk habiskan..
kan caye dah membazir(muke x bersalah)

ni antara2 pembazirannye..tpi xnak upload banyak2 takut..huhuhu

Mafkan saya MR. & Ms. CAKE..=(

Maafkan saya juga MR.Crabby..huargh!!!
yang gambar2 dlm ni pulak mereka2 ni juga yang dalam kekenyangan
yang teramat sangat...

ha amek gambar pon sampai x perasan..

Yo!..kak yati & Kak Nasimi
ha!!kami suke makan banyak2 tapi x hbs...
dier slalu teman saya makan banyak2..tapi...huhuhu
=(
Maafkan saya!!tapi saya suka MAkan!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...