Friday, May 27, 2011

**PMS**

Ha Ok..Cerita hari ini
Tahu tak ape tu PMS??
boleh tak aku nak bagitahu korunk yang aku barula
betul2 mengenali atau mengetahuinya sebentar jer tadi
Ok sebelum tu baik aku bagitahu bagi yang belum tahu apa itu
..P M S..
P = Pre
        M = Menstrual
        S = Syndrome
Ha ok x???faham x??
kalo rasa tak faham kene rajin search sendiri ok..
untuk bagi lagi faham.
nak di jadikan satu cerita yang sangat HOT...
yang berkenaan ini mengatakan saya selalu melalui atau mengalami symtom2
seperti video ini dgn 'Mr. Syg Mira'....OMG


sunnguh x sangka...klik sini
itula orang yang mengatakan sebegitu kepada diri ini
HARAM!!!!....
sungguh kurang sopan wanitaa ini..
kepada Mr. Sayang Mira betul ke??
mana adekan???betul kan 'Mr. Syg Mira'???hehehe

Well Hello...itu bukan PMS la..
saja menguji namanya...
sama ada sayang ke tak..hihihi
ikut la nak kate ape pon..yang pastinya tidak ok....

ha bagi korunk yang ade sindrom2 begini
hati2 ok senang cite cepat2 berubat.....
AKU TAk!!!...so wat tak tahu jerla...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...