Wednesday, August 3, 2011

~~Siti Nurhaliza~~

bermula ceritanya begini:-

Buka FB (eyh CT nak dtg mines pukul 3 petang)
ha kene dtg jumpe ni sbb dh dekat sgt ngn opis..

YM pula: 
Mira: Izzati awk kene teman saya G mines tau
Izzati: Zati tgh nk update akaun projek ni bla2..bla...
Mira: Kalo Xleyh Xperla...
(dipendekkan citer..)
Izzati: Ko jgn isau Nok!..hbs keje aku terus roger kau K
Mira: Baik ijati..

Sambil itu roger Si Mudak Themuk ini juga..tpi mcm byk keje sgt...

Jam menunjukkan pukul 2.20 petang
Izzati: bile nk gerak Nok!
Mira: Wah! skunk!
Izzati: OK

aduh lame nya dh sampai Mines ase..x muncul jugak Siti ni..herm...
Mira: Jati Jom masuk kedai manicurre
(Jati tanpa bersuara ikutkan jerla...)memang terbaikla jati..aku sayang ko lebih NOK!!
Izzati: Eyh tembam gak CT..
Mira: eyh mane2??

Tiba....
Sapa nk tangkap g,br ke ape ke ngn Ct beli barang Simply Siti RM50.00 ke atas jer
ala..sibuk jer bodyguard dier ni....

dan berfikir sejenak.....
Mira: jati mira nk beli bedak la...sebab bedak compact mira dh hbs
Izzati:ok

ha aku pon beratur la...hahaha...(Jaat nye saya.saya Potong Q)..mane saya thu..
saya tgk mcm xder Q jer.....huhuhu

Crew Simplysiti: Ok adik silakan....
Mira: kak kalo saya nk bawak pets saya boleh x??
Crew Simplysiti: Boleh! x bahaya kan??
(Raffle & Rafeyna pon dikeluarkan..)

Siti:Wah!!comelnye....dh lame ke bela??
Mira: baru jer 8 bulan..
Siti: Dier x gigit kan??meyh CT pegang...hehehe
Mira: ok..hati2 k...
Siti: Bla..bla..bla..bla...
Mira: Mak Oi..ramahnye Siti ni...huhuhu..(mcm tipu jer sape kate dier sombong...huhuhu)

(klik..klik..klik..klik sound effect tangkap gmbr..hahaha)

Siti: TQ tau sbb sudi dtg jumpe Siti
Mira: sama2....

selepas itu...
Izzati: PUAS!?
Mira: mahu x..akhirnya...lalala...lantakla org nk kate kite batak ke ape..mmg aku batak.kan jati TQ jati..muah2!!ok jom balik.... =)

Siti Nurhaliza memang best! 

Raffle & Rafeyna Pon Ade

MIra & Ijati with Saida

Thanks Ct..





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...