Thursday, August 11, 2011

~~ Berbuka puasa 2011 ~~

Meyh cini nak story Mory ni...
tersebutlah kisah..sang kancil datang beramai2..menghadap Sultan Firaun..
Mana Firaun Pakai Sultan..Entah..(Versi Pendekar bujang lapoK)
..HAip..ape ni..ish..Fokus MIra!!Fokus!!..


Isnin...


Nak Dijadikan cerita..
Sound Effect(Kling2)..tu bunyi YM aku..beh kurang mcm tu la..
Boss: Mira ajak kawan2 saya nk belanja..
Mira: ha baik Bos..dengan nada yang konon x excited
       (dlm hati kalo atas katil roboh katil aku)
Boss:Ok..Mira booked K..
Mira: OK..(alahai..padahal takut plak terover tempat yang nk g nanti)..xper2..
        tapi nk tempat yang best2 boss...plzz...(Wah demand tu x tahan...)
Boss: Jangan lupe bawak awek saya..
Mira: Baik!!..(nak thu sape awek dia..budak ni..awek boss (hahaha..sabar jerla))
Boss:Ok Set Rabu OK!!!
Mira: OK!!


lalalallalallalalala...(Selasa)
Lililililililililili...setibanya hari RABU...


Boss: Mira saya dh Booking k...Palm Garden Hotel..
Mira:Alamak!patutnye aku yang buat..huhuhu..(terlupe..AMPUN!!!)
Boss: dah roger yang lain ke?
Mira: erm..dah!dah!..(padahal sorang mkhluk tuhan pon belum roger..ha tu la..lalalalala lagi
Boss:ok saya tggu kat sana ok!


Terus Roger
ini budak2 Chumell Budak chumel 1 & Budak Chumel 2
dan terus berkaa OK!!!..wah!!speechless...baguskan??


Jam menunjukkan 6.45 petang waktu Malaysia..
Boss: Saya dah sampai, Mira kat mane??
Mira: Saya OTW (padahal tudung ke shawl ke ape..x pakai lagi..
       diibaratkan mcm tu la..huhu), bersiap sepantas kijang berlari seperti nak disembelih..


Mira:JOM Budak2 bergerak sekarang....
Syda&Jati: JOM!!!(padahal x mcm ni pon..versi sopan...)


dalam perjalanan....lagu Beribu sesalan plak tetiba..
layan kan dulu......dan akhirnya sampai....dan akhirnya cari parking..


Mira: Boss katne.??Boss angkat la tangan bagi kirorang nampak..
Boss: Dah duduk dah ni...cini..cini..cini..(sian bos aku terjerit2..terlompat2
        ...terterbang2..gempak jer tu)
Mira:ok dah nmpk..


Allahuakbar2...
Allahumma la kasumtu wabika amantu......amin....
Masing2 makan dengan jayanya...aku rileks jer...hihihi..(nak gak poyokan diri)


kami pon bersorak..berborak..berterborak..berterbe.hahhaa..mcm2 ber la...
dan akhirnya kami mahu pulang..sebelum balik tu snap2 gambar la sikit..sikt jer pon..


Klik..Klik..Klik...
ha ni gambarnya ada sikit nak share yer..


Budak2 itu

Mira & Zati..

Syda & Mira
Ni la Boss2 tu
Mira Jati Syda: Tq Boss!!!
Boss: Ok..No problem...Ni bukan saya yang belanja..(sabar jerla rupanya kawan dier
        yang sebelah kiri tu yang belanja...) nanti next time saya belanja kat tempat lain ok!
Mira Jati Syda: Sabar jerla...hahhahaha...


nak jadikan kesimpulan memang best sgt semalam buka puasa... =)
lagi2 kalo orang yang belanja..hahahha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...