Wednesday, August 17, 2011

~~Royal Bintang Seremban~~

Test..test....test...1,2,3
percubaan..percubaan..
ha ni perkara wajib sebelum nk menaip kat dalam blog ni
kene longgar2kan urat2 kat jari ni dulu..


semalam 17 syawal kan??eyh apa aku merepek syawal plak...
ish...! 17 Ramadhan la...ha ok..continue balik..
pada hari tersebut aku pergi berbuka puasa bersama Mr. Tunang
sangat2la best..memang la best..xkan la xbest plak..kalo x best x la pergi..


Pergila kat Royal Bintang Seremban ni...yang x bestnya hotel ni kat seremban
terasa jauh pulak nk drive..ececeh..padahal x la jauh mane pon..
(aish!! ko ni emira...jgn jadi pemalas boleh x??!!) dah ber 'monolog' plak aku ni..
ok2..biar2 kalo nk bermonolog pon..kat cni jer la kalo aku nk 'BER' ape2 pon..


Aku pon sampai la kat seremban dalam kira2 pukul 6.00 petang tepat...pergh mmg x sangka
ngam2 kol 6.00ptg mane x nye nasib baik x jem..sebelum tu pick up Mr. Tunang dulu
kang tertinggal..aku pergi sorunk2 kene ngorat plak...hahaha..sorry ter budget HOT plak..
macam aku plak jadi Boyfriend dier girlfriend...ha sekali sekali x per
kalo hari2 korunk rasa pae aku buat...hahaha..ofkos la aku buat mcm ni...
ABG!!jom tukar Jantina...hahhaha(oi aku dh merepek lagi ni) 
aduh cepat betulla aku ni out of control..huhuhu...


Ok waktu berbuka puase yang dinanti telah pon tiba....
sebelum masuk settle la apa yang ptut pastu...terus tgk2 makanan...
pas tu ape lagi pulun la amek makanan memang byk giler...
nasib baik la seat utk 2 orang...kurang la skit pembaziran berlaku...
Ha dah dpt makan kemuntat sampai nk bgun pon malas...
(ape nak jadi....tu la tu org ckp...mati sebab makan...ha ni la antara puncanya,,,)
ambil makanan jangan mengikut nafsu yer kawan2...eceh! ustazah mali...


untuk the last word nk cakap..memang best berbuka kat ROYAL BINTANG, SEREMBAN..


Mr. Tunang & Saya
hahaha..ni waktu OTW nk pergi..
nape Mr. Tunang mcm x sedia jer..hahaha
saya tgh bosan menghadap jem
dan terus melaksanakan hobi yang dianggap riadah
iaitu Snap! & Snapping!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...