Wednesday, January 19, 2011

Ko Mmg Tak Thu Ape itu Tanggungjawab

PAdAn Muke KO!!
lantak ko la...nak kate aku ape...skunk padan muke aku dah sembur ko td...herm pada yang ase mls nak wat keje dan nak makan gaji buta teruskanlah yer..kalo dh mmg tugas ko ko x tahu nak buat...baik x yah buat la mangkuk oi!!..skrang ni kalo ko rase ko nak ke x nak ke aku direct jer ngn Big BOss!!.mcm mn kengkawan ok kan...org mcm ni mmg x perlu hidup asenye...kalo nak mengular skali pun agak2 la kan...aku tgk ko ni tiap kali wat keje mengeluh mcm ko jer la yg byk keje org lain x banyak..mintak naik gaji..tp perangai..aduhai..susahla kan nak ckp...herm..ape2 pon kiter same2 la perbaiki diri masing2..aku nasihat gak diri aku...semoga Allah buka kan pintu hati insan tersebut dan juga insan2 yang termasuk dlm golongan yg macam tu..dan kalo ase x sanggup nk pikul tanggungjawab benti keje senang citer...ko terasa lantak ko!!..(Ya Allah bukakanlah hati aku untuk memaafkan beliau dan kau reda kanlah kemarahan ku..kerana marah itu adalah sifat iblis laknatullah..)..Amin

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...