Saturday, January 8, 2011

Ya Allah Aku betul2 X Sangka...

Astagfirullahalazim...
Sampai mcm tu skali KAWAN aku maki aku...
mmg aku x sangka..knape??aku dh cube suruh dier trus terang dengan aku...
tapi dier x nak..dier doakan aku dapat BALA..mybe dier marah sgt aku maafkan dier..
boleh org kata jgn layan sgt..tp dier kawan aku..
aku x thu skrang ni mmg aku bukan kawan dier
dan aku mmg thu yang dier mmg sedang ckp pasal aku..Cakaplah...
Selagi dier x terus terang dan ckp hal yang sebenar aku mmg xleyh percaya ape yg dier bagithu aku..
Dier kate kenapa aku nak terasa??(Ya Allah ya tuhanku boleh dier ckp mcm tu...dh sah2 kat status mmg kene kat aku...)tp x perla..dier still x nak mengaku...
aku xnak pkla..biarla..semoga Allah buka kan pintu hati dier dan juga aku..Amin~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...