Monday, January 17, 2011

Persandingan Diyanah Azhafiz

BahagIanya...
Tgk Kawan Bahagia of course la kite bahagia..
herm 16.01.2011 aku dan membe2 g majlis perkahwinan dyana pergh!!! meriahnye tuhan jerla yg thu..
meriahnye bukan ape..sebb dh lame x jumpe membe2 skali skala jumpe hbs nak runtuh WISMA SEjaRAH asenye..hikhikhik..

TApikan,,,
aku sampi lambat la pulak..dtg lambat x sempat tgk dyana pakai mcm puteri arab...huhuhu..sedih gak asenye..xper..asalkan majlis x habis lagi dh la..hehehe...cntiknye awk DIYANA hari tu siyes..mmg mcm puteri~~wink..wink..hihihi,..untung En Azhafiz hihi..ape2 pon tahniah untuk BOth of YOu...gembira utk korunk..

MAsih X perCaye
GOOdness..kawan baik aku dh kawin..huhuhu..bahagia + sedih..huhuhu...mmg x sangka sgt2..tp aku bahagia sgt tgk ko Diyana serius..untung ko dpt Are-piz...herm..xper aper2 pon fwenship is fwenship kan dear...
love you all la...herm...

TerimA KAsih
nak ckp & ucap time kasih kepada Mr.HAsBullah & Ms. Noor Syakira Risma kerana sudi menemankan saya ke majlis perkahwinan sahabat baik saya..
korunk la yg terbaik...ader masa teman kan lagi yer...nasibla korunk tahan nk layan kerenah saya..hehehehe...nnt kiter kuar lagi jalan2 tau...hihihihi..muax..muax..!!
ha ini la dier mereka2 ni..muah2 la...

 INi Jer Kowt~~
kalo ader paper yg menarik wanita ini membebel la lagi x pon merapu2 la lagi..hehehe...NUr Diyanah Abidin kami mendoakan yang terbaik untuk diri anda...amin...
semoga berbahagia ke akhir hayat bersama En Azhafiz...TAhniah sekali lagi...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...