Tuesday, April 5, 2011

Besa Punye...

Boleh X kalo aku nk kate aku saje nak berat kan blog aku..hahaha..
ok kowt...(buat jer mira yang ko ase Ko nk wat!!)
herm..bosan memang tahap dewa dh ni., 
aku saje jer nak bg korunk tgk gambar aku puas2..
 ha tgkla...Cantikkan???kalo korunk kate x cantik jeles la tu..
ha aku dah start merapu dah..
sebenarnye byk mende yang aku nak share dengan korunk..
Tapi x tersempat2 nak story..
Antaranya Pasal:-
Buffday Aku..Casting Aku..Suprise utk Aku..Photoshoot aku..& Mcm2 lagila..
Xperla Dun Worry Ade masa nnti aku akan citer gak walaupun kekadang tu aku ase mcm dh lambat jer aku nak citer or share ngan korunk....hahaha
ok la rasenye ni jer..kalo ader ape2 yang lagi menarik aku nk story,
 dun worry aku update yer..




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...