Monday, April 25, 2011

:NUR KASIH~~

Rindunya la nk tulis blog...
serius rindu sgt2..
mesti korang pelik kan tetibe ENTRY kali ni pasal NUR KASIH
sebenarnya ada story..
ha yang ni waktu mula2 diyangkan kat TV..

Yang ni plak kate untuk filem x lama lagi..neves nak tgk..hahaha

ha bulan ni memang byk sgt makna yang tersirat

sebelum tu aku nak cite dulu la kenapa lama sangat x update blog..
bukan ape manyak sangat kerja yang perlu diselesaikan...
(hahaha..jgn isau itu adalah jawapan yang sangat familiar..)
Ok berbalik kepada NUR KASIH..
aku tgh stress2 tiba2 search la lagu yang membawa ketenangan..
dan TIBA2!! terjumpa lagu yang dinyanyikan oleh TIZ ZAQYAH & YASSIN
dapat la melegakan hati nurani aku ni sekejap..
tgk punya tgk YA ALLAH..sejuknya hati aku....
hilang rasa penat aku..tetiba x sabar plak nk MOVIE citer tu...

ni ader video dier aku nak share ngn Korang..
ENJOY OK!!...


memang best sgt2..
nanti ade masa yang aku rasa nak...
terluangkan atau terpeluang nk story mory dengan korunk
DUN WORRY BLogGIEst!! i'll update...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...