Friday, April 29, 2011

KeNyir Ouh Kenyir~~

Wargh!!tasik Kenyir..
Harini satu opis wat finale prepared utk G kenYir..
herm..x sabarla tu mereka2 ni..hahaha
xper2 aku faham, lame rasanya aku x g Camping
rasa NEVES yang teramat sangat..

mcm ni Ker BOS boat nye??huhuhu
Erm boss kate Kiter tidur atas rumah Boat
Mcm best jer bunyi..minta2 la rumah boat tu ok..
hehehe..kalo boleh nak mcm Mahligai...
hahaha memang x kan dapatla..kuikuikui..

kalo boleh nak yang mcm ni boleh x BOS!!..=)


ape2 pun doakan perjalanan pergi dan balik kami selamat..
tapi Baby2 saya kene tggl mcm mn??saya rindu sgt2 kat Baby2 saya
xper2..cuma 4 hari jer..kene sabar..
(sabar yer syg2 mama..nnt mama balik kiter jalan2 pulak ok!)..
nnt dah smpi kenyir atau dah balik kenyir aku share lagi story
ngn blogger sume k...assalamualaikum..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...