Thursday, April 28, 2011

SuMaiyyaH~~

Korunk rasa2 ape yang ade kene mengena dengan nama tu???
meyh Sini aku nak share dengan korunk yang sebenarnya dalam isi hati aku ni..
aku memang teringin nak jadi wanita semulia..
~~SUMAIYYAH~~
Ya Allah..memang sape yang x nak jadi perempuan
seindah akhlak dan semulia pengorbanan yang aku rasa
memang xda bandingnya..
aku terbayang jugak kadang2 tu n terfikir juga..
kalo aku ada waktu zaman Jahilliyah tu adakah aku??korunk n korunk2 sume..
macam ni??korunk rasa mcm mana??
Memang tetiba mcm sedih jer aku rasa..

cuba tgk ni...ok..

xperla sekadar untuk buat renungan kita semua jer..
bukan apa2 pon...dan x salah aku rasa kalo kita pon sama-sama
perbaiki diri masing2 kan..betul x??
HA!!mcm nak letak nama anak aku sumaiyyah jer..lalalala
hihihi..chedap kan nama tu??
(tetiba aku ubah tajuk nama anak plak aku ni)
ha terlost control la plak kan...hihihi

lagu ni sedap sgt2!!!(sumayyah)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...